اعضای ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در یزد از 4 واحد تولیدی شهرستان تفت بازدید کردند

12:39 - 27 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۸۶۹۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اعضای ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در یزد در جریان بازدید از 4 واحد تولیدی شهرستان تفت جهت رفع مشکلات آنها تصمیم گیری کردند.

خبرگزاری میزان - اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در یزد از 4 واحد تولیدی شهرستان تفت استان یزد به صورت میدانی بازدید کردند، اعضای این ستاد ابتدا از شرکت دانش‌بنیان سنوپارس (پیشرو در زمینه تولید بکهولودر در ایران و خاورمیانه که با طراحی و تولید ۱۶مدل انواع بکهولودر و عرضه آن در بازار ایران بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین تولیدکننده بکهولودر ایران است)، بازدید کردند.

همچنین با حضور در دفتر این شرکت در جلسه ای با حضور مدیران مرتبط استانی و شهرستانی ضمن استماع مشکلات پیش روی این واحد تولیدی در جهت رفع آن تصمیماتی را اتخاذ کردند.

بازدید از واحد تولیدی گرانول مروارید از دیگر برنامه این ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در شهرستان تفت بود؛ این شرکت از سال ۱۳۸۱ در زمینه تولید و بازرگانی مواد اولیه و کامپاندهای ترموپلاستیک فعالیت دارد.

بازدید از واحد تولیدی سیتکو لایت نیز در دستور کار اعضای این ستاد استانی قرار داشت، که این واحد تولیدی در زمینه تولید محصولات روشنایی مشغول فعالیت است.

حضور در واحد تولیدی نوین سرام و برگزاری جلسه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه آخرین برنامه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بود.

در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد مشکلات پیش روی چند واحد تولیدی بازدید شده به ویژه مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی 1 و 2 شهرستان تفت مطرح و با حضور مدیران کل مربوط تصمیمات لازم جهت تسریع در حل این مشکلات اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید:

۵۱۶ مددجوی استان یزد با استفاده از زندان‌باز وارد بازار کار شدند

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *